07 maja 2013

(Kręgo)Słup

znowu w centrum uwagi. Bardzo drogiej uwagi. Ile książek mogłabym kupić, gdyby nie to centrum uwagi!;)
Urlop dokładnie za miesiąc. Mam tylko nadzieję, że uda mi się na te dwa tygodnie wyłączyć myślenie. I na chwilę ucichną te wszystkie "nie chcę""boję się""nie wiem""co mam zrobić". Poranki są coraz trudniejsze, coraz ciężej jest się uśmiechać i udawać. Nie cierpię poranków.
A wieczorami jeżdżę z Beatą Pawlikowską do Chin i chodzę po Wielkim Murze i odwiedzam chińskiego szamana. Jest coś magicznego w tej podróży.
A na dobranoc losuję dobrą myśl. Dzisiaj padło na:

Życie przez cały czas cię sprawdza
Codziennie podsuwa sytuacje, w których testuje Twoje myśli i zachowania
Z każdym takim egzaminem jesteś w innym miejscu albo dalej na drodze ku swojemu przeznaczeniu
albo w bok gdzieś na manowcach, na które sprowadza Cię własna bezradność*

Hm, brzmi jakoś tak.... prawdziwie. Tylko ja już tak bardzo mam dość tych prób i sprawdzianów...

*Beata Pawlikowska "Planeta Dobrych Myśli"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz